Informujemy, że w związku z zaistniałą w dniu dzisiejszym około godz. 9:00 awarią trwa przerwa w dostępie do systemów informatycznych Centrali NFZ.
Wiąże się to z niedostępnością aplikacji umożliwiającej obsługę karty Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego (https://dilo.nfz.gov.pl/ap-dilo/) oraz aplikacji Kolejki Centralne przeznaczonej do prowadzenia list oczekujących na wybrane świadczenia (https://dilo.nfz.gov.pl/ap-kolce/)
Nie jest możliwe także sprawdzanie uprawnień pacjentów w systemie Elektronicznej Weryfikacji Uprawnień Świadczeniobiorców (eWUŚ).
Przypominamy, że w takim przypadku, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, pacjent może potwierdzić swoje uprawnienia jednym z dokumentów poświadczających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej lub złożyć stosowne oświadczenie.
Trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem sprawności systemów.
Przepraszamy za utrudnienia.